Home.               Contact Me.               About Me.               As Featured In...               Events.              

Monday 7 July 2014

"At an All Black Party wearing All white"

I hope you're not tired of my all-white ensembles because I feel like more is yet to come!
Can you believe I got each piece from a different store? I feel like they came together quite nicely if I must say so myself.


J'espere que vous n'avez pas encore marre de mes tenues toutes blanches car je ne crois pas celle-ci serait la derniere!
Je vous encourage de me tag sur Instagram avec vos tenues toutes blanches, avec le tag #canneverbeaskinnybish et peut etre vous aurez la chance de voir votre photo sur ma page!

Why not try all-white on one of these hot summer days?
Feel free to tag #canneverbeaskinnybish on Instagram with your best all-white outfits! I may feature you on my page!!












Crop top- HERE for $10 or HERE
Pants-Zara (on sale right now) HERE
Vest-Sheinside
Shoes-Zara

XOXO
SKinny Bish

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...